beyazkelebek97 Kızlar selam, hamileliğiniz nasıl geçiyor herkese söylediniz mi, hazırlık yapmaya başladınız mı😌
mavikalpvemavikalp beyazkelebek97 cinsiyeti yarın öğrenicem inşallah ozaman başlarım hazırlıklara Ultrason rüyaları görmekten yoruldum😅
[silindi] beyazkelebek97 yakın çevremiz biliyorr, hazırlıklara da kendimce erken olduğunu düşündüğüm için başlamadık ☺️
Ilgaz01 beyazkelebek97 3 haftalikti kanama oldu rapor aldım tüm hastane duydu mecbur kaynana falanda 13 e girieiyoruz cinsiyet öğrenemedim hazırlık yok sifonyer dolap bekliyorum kocam alirsa ins
Ilgaz01 mavikalpvemavikalp ozgeliz diye bayana yaptir. Bizde söyleyin doğru mi hesaplıyor acayip hesapliyo ama kesin doğru o kadar tahmininde onu begendim
Damla_111 Yakın çevreme söyledim daha hazırlıkta yapmadım 2-3 ay geçsin ondan sonra başlayacağım hazırlıklara
mavikalpvemavikalp beyazkelebek97 benimde 13+5 gösteriyor uygulamada ama 1 hafta önden gidiyor gelişimi Bakalım çok heycanlıyım😅🤗 16da netleşiyor tabi
[silindi] beyazkelebek97 15+3üm bende sizin gibi düşünüyorum Allah’ın izniyle detaylı ultrasonu falan görelim de🥲
[silindi] Ilgaz01 benim arkadaşım ama hesabına giremiyor şuan da şifresini unutmuş happy moma mail göndermiş dönüş alamamış arkadaşım Özge çok iyi hesaplıyor 🧿🧿
Mihribanmuharrem Ilgaz01 Merhaba! Merak Ediyorm Bnmde şubatta sanırım bebek kıyafeti alırken ↉ aylık mı alıyosnz yoksa 3/6 mı ona göre alıcam bende😂
Blumom Ilgaz01 benim de kızı dan var çok bişey bende almam aynı cinsiyet olursa hiç almama gerek kalmıcak🥰🥰💜
erkekannesi__ Ben cinsiyeti geçen hafta öğrendim yarın netlicek doktor %70 demişti çünkü . Bende havalar serinlesin diye bekliyorum hem 2-3 ay daha geçsin 5-6 . Ayda başlarım alışverişe diyorum. Çok bişy almıcam zaten en gereklileri bi kerede gidip tek mağazadan alıp koycam eksik kaldıkça ekleriz zamanla
Ervahayal Ilgaz01 özgeliz size baktımı doğru çıktımı sonuç bende baktırdım hiç yanılmıyor inşlah bendede yanılmaz umarım