Visneli1so-s Kizlar saati biz seçebiliyormuyuz yani akşam 5 den sonra felan olsa herhangi bi ek ücrete girer mi mantıklı mı sizce haftasonu olsun istiyorum bizimkilerde gelebilsin die
18YavuzSelim25Alparslan Visneli1so-s Perşembe gunu sezeryanim var. Saat 16.00 da hastanede olmamı istedi doktorum o gün nobetci oldugu icin o saate verdi. Muhtemelen 17.00-18-00 arası yapar sezeryani. Sabah 10’a kadar yemek yiyebilir öğlen 12’ye kadar su içebilirsin dedi.
Miniboy Visneli1so-s doğum paketi satmalarına rağmen vajinal doğum bile haftasonuna gelince ek ücret isteyen hastane gördüm😂 o yüzden haftasonu yada mesAi saati dışı özellikle talep edersen ekstra ücret talep edebilirler. Cuma günü mesai saati sonuna doğru bir saat seçebilirsin. Akşam ve haftasonu yanına gelebilirler
tanyawon Visneli1so-s ben özeldedoğurdum öncesinde sancı beklerken hafif sıvı beslendim sonra 12 de tamamen kestiler su bile içtiğimi hatırlamıyorum sürekli serum takılıydı zaten. Sonraki gün öğlen 1 de dogurdum açlıktan ölüyordum dudaklarım kupkuru dilim damagıma yapısıyor o derece😂
Pink29 Nuurky merhaba normal doğumda da bu açlık süresi var mı sanırım bır gün boyunca sancı çekenler oluyor yıyıp ıcmede kısıtlama olmuyor demı
Cnsl9802 Özel değildi ama dün doğum yaptım gece 12 den sonra tamamen ye e içmeye kesiler ertesi gün 09:53 te bebeğim doğdu ilk suyumu yemeğimi 6 saatten sonra 5-6 gibi verdiler bana süre uzun biraz ben susuzluktan öldüm inanırmısın❤️
Pink29 Cnsl9802 merhaba hayırlı olsun oncelıkle :)sezeryan sonrası o kadar açlık ve susuzluk mu oluyor gerçekten Pekı normal doğumda da mı bu sekılde acaba