Bebebebe Kızlar ben eşimin şirketinde çalşıyordum. İşten ayrılınca işgörmezlik raporu aldım. Bu sistemden hiçbişey anlamıyorum. Bizim muhasebecinin de anlattığı gbi netten okuduğum örtüşmüyo. Sizden bilgisi olan varmı bu konuyla alakalı. Doğumdan sonra nasıl para alınabiliyor? Ne yapmak gerekiyor?
Mel0s Bebebebe canm onu mihasebecin sosyal sigortaya gndericek bildgm kadaryla snra dgum yaptiktan snra senin hesabina para yaticak