Schaden ne zaman yaptırdınız acaba bu ne zamanın fiyatı ben gittiğimde ne olur diye hesap etmeye çalısıyorum 😅 benim doktorum 19da gel hem normal kontrolün olur hem de geldikten 2 3 hafta sonrası için perinatoloji söyliycem sana nereye gitmen gerektiğini dedi. O yüzden daha gideceğim yeri, kişiyi bile bilmediğim için fiyat da öğrenemiyorum korkutucu bir bekleyiş var 😅🙈