annelik565656 Kızlar kalp çarpıntısı şikayetiyle gittim anksiyetem de var ekg normal çıktı doktor kana baktı kanda da Troponin 3 çıkmış internette kalp vs yazıyor normal mi sizce e nabızda referans dışı diyor ne demek