Anneyim6 Bu posta benzer ve aynı haftada bende post açmıştım 18. Ve 19. Haftalar zor geçti şuan 20+3 teyiz ağrılar geçti şükür ıki gün önce de doktor kontrolü vardı sordum doktoruma normal dedi zaten çekmişti ama yine de sordum ben. Rahim büyüyor ve bebekte haliyle büyüdükçe organlar sıkışıyor bu ağrılar normal dedi. Korkma canım inşallah senin de ağrıların geçer he herkes aynı olur diye tabi ki birsey yok baktın ağrıların çok geçmiyor hir doktora gitmeni tavsiye ederim için rahatlar. Ama inşallah birsey yoktur sağlıkla bebeğine kavuşursun 🤲🏼💜