İlk bebeğim hastanede yattı mama verildi sonradan meme tutmadı 2.de çok kararlıydım sezaryen olduğum için süt gelmiyordu sarılık olduk ve ilerledi sariliktan hastanede yattık hemşireler mama getirdi inat ettim vermedim bestlak damla aldım 2-3 kullanımda farkı görebiliyorsunuz tavsiye ederim bol sıvı da tuketmmek önemli. Normalde de çok severim ama emzirme döneminde kilo yapsa da tahin ve findik ezmesi çok tükettim oda çok iyi süt yapıyor. Yatak yorgana çıkan sütüm olmuştu