Ben de 98 ile hamile kaldım ilk üç ayda 5-6 kg vermiştim onları geri aldım şu an 102 civarıyım 33+2 deyim, ilk hamileliğime göre çok çok rahat bir hamilelik geçiriyorum sadece son bir haftadır ödem oluşmaya başladı onun dışında bebek de ben de çok iyiyiz, çok az dikkat etmeye çalış kendini de sıkma tabi en azından geç saatte yemek yememeye dikkat edersen rahat geçirirsin