Arada bi sancım oluyor gibi nefesim de çok zorluyor ama daha 33 üz geçen hafta 1 cm açıklığım vardı fakat sancım yoktu risk görülmedi. Bugün de böyle bi yoklayınca korktum şu testi yapayım dedim bacağımı kaldıramadım. Allah aşkına doğru mu bu😃 ypan var mı ?