Sultanbeyli’den uzak derim. Tüm doktorları neredeyse denedim. İnan ağlayarak çıktım. Ilgi alaka asla yok. İlhan Varank a gitmeye karar verdim 3. Hamileliğim Melek Durak konyrolundeyim. Şuanlık iyi. Allah nasip ederse saygı hastanesinde yine doğurmayı düşünüyorum. İki çocuğumda da orda doğurdum. İkisi de çok kolay oldu.