Kızlar selam 3,5 gündür özellikle geceleri vücudumu bir kaşıntı sarıyor kollar eller ayaklar🥹35+0 sezeryanlıyım doğuma 3 hafta kaldı ama sizler rahatlamak için neler yaptınız başına gelen var mı doktorum hap önerdi ama kullanmak istemiyorum🥹 kaşıntı için hap almak istemiyorum , başına gelen var mı doğal yoldan ne rahatlatır beni