Kızlar 14. Haftam dayım. Kontrolüm 16. Haftaya denk geliyor. İnşallah cinsiyeti öğrenirim bu sefer. Kızlar tüm belirtilerim kızadır. Göbeğimin şekli tamamen kız göbeği( yukarda ve yuvarlak), bebeğimi dün ilk hissettim ve sol tarafımda hissettim, Aşırı mide bulantılarım, herşeyden tiksinmem falan. Hepsi kıza işaret ediyor. İlk gebeliğimde ( erkek) asla böyle belirtilerim yoktu ve çok rahat bir gebelik geçirdim, bebeğim tamamen sağ tarfdaydı ve göbeğim sivri ve aşağadaydı. Sizde tüm bu belirtilere rağmen erkek olabilirmi yoksa kesin kızmı? Acaba bebeğini sol tarafında hissedip ve erkek doğuran varmı?