Kızlar şimdi şöyle bir durum var yumurtlama olduğu kesin biliniyorsa luteal faz dönemi max 16 gün sonunda adet oluyormuş uzaması neredeyse imkansız deniyor ya gebelik yada adet le sonuçlanması lazım adeti uzun olan arkadaşların yumurtlama öncesi süreleri uzundur muhtemelen yazmış olayım doktorum böyle söyledi zaten araştırdım gerçekten de öyleymiş yumurtlamadan sonraki 16. Gündeyim be adetim hala gelmedi 3 gün gecikmem var lakin gebelik olduğunu sanmıyorum adete 5 kala kan verdim negatifti bilmiyorum geç tutunma ihtimali varmıdır ama moralim 0 hem gebelik yok hem adetim gelmiyor fikri olan ?