Gulserennnnnn Kızlar acil yardım bugün 32+6 yım kontrolüm vardı doktorum 4 hafta sonra tekrar gel dedi 36+5 olucam NST için çok geç değil mi başına gelen var mı özel hastanede
Accountant Gulserennnnnn muayenelerinizi 2 haftada bire düşürmesi gerekirdi aslında ben ilk nstye 34te girdim şimdi 36 olduk pazartesi kontrol var
Anneoluyorumhello Gulserennnnnn ben de 36da başladım nst normal yani 32 de gşttiğimde 36 da gel dedi sonrasında her hafta olarak devam ediyoruz. İlk gebeliğimde 32 de başlamıştım nst ama gerek yok erken doğum riski yoksa
Mercimek7713 Ben de 34 haftaligim dün gittim iki hafta sonra nst için gel dedi yani bende 36 oluyorum
Herseydenbiktim Accountant Ay bana hiç demediler 32 haftalığım 3 hafta sonra kontrol amaçlı gidecem acaba herhangi bi kasılmada acile gitsem bakarlar mı
Gulserennnnnn Accountant eve bende öyle biliyorum 2 haftada bi çağırması lazım sonra 1 haftaya düşmesi lazım
Accountant Herseydenbiktim bakarlar herhalde ama yalancı kasılmalar olabiliyor zaten sıklığı önemli 34. Haftada bende hiçbir şey çıkmamıştı
Melkay Devlet takipliyim bnde 32de gittiğimde hiç bir sorun görmediği için her şey yolunda diyerek 36.hafta görüşelim ama o zamana kadar suyun gelir sancin olur bebek hareketleri azalır direkt acile gel demişti ilk nstye 36.haftada girdim
Tugcemiss- Gulserennnnnn beni 35 haftada cagirmisti nst icin hep 4 hafta bir gidiyordm 3 haftaya dusurdu simdi 8 9 gun icinde gidicem