Budak41 KurtbeyinAnnesi ben daha gebeyim ama öğrendiğim kadarı ile ilk 2-3 hafta verilmemesi gerekiyor bundan önce verilirse yeterli beslenemiyormuş emzik ile aldanıyor
Daisyy000 KurtbeyinAnnesi İlkinde geç verdim doğru düzgün almadı sefil oldum. Bunda hastanede direk vereceğim.
Budak41 Daisyy000 ama yenidoğanların mide kapasitesi çok küçük ilk günler bir kiraz boyutunda emzik ile hava yutuyor ve doyduğunu hissediyor ve bu yüzden sakinleşip uyuyor ama doymuyor beslenemiyor yeterince