aysu3535 Aysu35, post:1, topic:59047, full:true yazdı Merhaba 38+1 haftalik gebeyim bebegim makat gelis sezaryan olucam cok büyük olasılıkla ve hala hastane konusunda cok kararsizim izmir atatürk egitim araştırma hastanesine gidiyorum uzun zamandir ama hijyen konusunda cok kötü ve bir odada tam 3 hasta kaliyo ve odalar çok kücük herkezinde refakatcisi var ama doktor ve hemşireler cok iyiler cok ilgililer ama beni düsündüren hijyen ve odalarin bukadar kücük ve kalabalik olmasi bu yüzden bi yandanda izmir bayrakli şehir hastanesinemi gitsem diye düşünüyorum dogum icin ama orasi icinde asistanlar baktigi icin cok sikayetciler ilgisizler diyende cok bilgisi olan varmi orda dogum yapmis olan lütfen yardim edin hic vaktim yok ve cok kararsizim
SemaNurSoy97 Sizi rahat ettirecek olan hastaneye gidin temizlik önemli hemde yeni doğan bebek için daha da kıymetli
Ezgi0808 Merhaba, hangi hastanede karar kıldınız, benimde aklımda çiğli eğitim araştırma var ama hijyen konusu kafamı karıştırıyor