merhaba haşimato tiroid hastasıyım ve levotiron 25mg kullanıyorum gebelik boyunca da kullanmam gerekiyor ama aç karnına içmem gerekiyor fakat sabah bulantılarım o kadar fazla ki ağzıma tuzlu bir şey atmadan asla geçmiyor ne zaman kullanabilirim sabah aç karnına dışında