Ton balığı, haftada 1–2 kez tüketildiğinde genelde güvenlidir ama cıva içeriği nedeniyle aşırıya kaçmamak gerekir. Özellikle hamileler için ‘light’ (daha az cıvalı) olanlar tercih edilmeli. Zararlı değil ama ölçülü olmalı. Ben de haftada 2 gün mutlaka yerim