BuseKelo 31 hafta olduk, aklıma geldikçe stres oluyorum, hala eksiklerimiz var gün sayısı azaldıkça korkularimda artıyor valla, sonra diyorum ki korksan nolacak içerde tutacak halin yok 😂 göğüs ucu kremiyle ilgili de ben gebelik okuluna girmsitim oradaki ebe doğumu başlatabilir uyaran olduğu için dedi, son günlere bırakmak gerekiyor, hatta gerekmiyorsa kullanmamaya da gayret etmek lazım, zaten göğüs ucu yaraları da yanlış emzirme sonucu oluyormuş