Nil_yusflu 3 düşüğüm var sebebi bilinmeyen reglime 6 gün vardı daha test yaptım böyle çıktı Freely marka hepsi bunların sizce var mı yok mu
Yazmelegi_ Nil_yusflu bence kan ver daha net sonuc alırsın. Testlerin yanıltma payı varya. Ama bence buna göre ben varım diyor yani
Nil_yusflu Nil_yusflu arkadaşlar hepinize yorumladığınız için teşekkür ederim eşim 5 de işten gelecek hemen kan testine gideceğim size mutlaka haber veririm kaç çıktığını daha önce 3 düşük yaptım Allah inşallah bu sefer varsa kucağıma almayı nasip eder
Bebegimibeklerken__ 3 ü de yanlış çıkarmaz diye düşünüyorum bir de çok net çizgi maşallah hayırlı olsun inşallah 🤩
Nil_yusflu H_M_ yaptırdım tertemiz rahim filmi tertemiz pıhtılaşma yok yani son gebelikte kan sulandırıcı iğne ve ilaçlar da kullandım önlem amaçlı ona rağmen olmadı doktorlar da şaşırıyor
zeyka Üstüne görmüş olabilirsiniz ilk gebeligiimde 9 gün gecikmeyle test yaptım beta 2500 çıkmıştı testim de aynı böyleydi.