Orkidem8 Kızlar hayırlı geceler son 3-4 gündür tansiyonum 8/4 aç tok fark etmiyor 7 haftalık gebeyim sorun teşkil edermi ?
MiranMomy Orkidem8 genelde düşük olması sorun olmuyor yüksek olması tehlikeli ama yine de doktorunuza görünün
HavvaM0806_ Orkidem8 benim hep düşük tansiyonlar gebelik öncesinde de tansiyonlarim düşüktür doktorum yüksek olmasindan iyidir düşük olması korkma demişti
Nursemom90 Gebeliğin başında düşebiliyor normal hava sıcak su ve tuz kaybı da yaşanıyor hergün bir maden suyu içmeye çalış canım. Ayaklarını yüksekte tutup uzan dinlen