Zeliha1_ Mutlu_Bir_Anne3 pazartesi kan vercem ama kafamı da yiyeceğim istemiyorum ben napacam bilemiyorum
Mutlu_Bir_Anne3 Zeliha1_ İçinizi ferah tutun, 27 gün gecikmeye baya kıpkırmızı çıkmalıydı. Canınızı sıkmayın her ne oluyorsa sizin hayrınıza öyle düşünün.
Zeliha1_ Mutlu_Bir_Anne3 öyle gerçekten gece düşünmekten gözüme uyku girmiyor olursa nasıl yetısecem dıye daha büyük kızım 3 bıle degıl oğlum 10 aylık rabbım isteyen dileneye versın
prenses34_ Zeliha1_ evet ama bazen geç döllenme olabiliyor bende erken gebelik testi yaptığımda yaklaşık 2 hafta Bnmde günüm geçmiş testi yaptıktan 3 gün sonra 6+2 olduğunu öğrendim kalp atışını da 8+2 de duydum :)
432 Miracle_1 benim adetim 4 gün ama ayın 7 sinde adet olmam gerekirken şu ana kadar olmadım pazartesi günü hastane randevum var dua edin lütfen
prenses34_ Zeliha1_ hayırlısı cnm :) gecikmeden dolayı olabilir mi demiştik ama en azından senin de için rahtlamış oldu
Talentedmom Zeliha1_ onu bilmiyorum biri kasetti biri başka testti ikisi de aynı sonucu vermişti sanırım çok marka çıktı
432 Miracle_1 pazartesi günü kadın doğum a gidecem nerdeyse 25 gundür geciktim ama benim polikistik over sendromum var sorunum geç adet olmam zaten ama 10 aydır düzenli ölüyordum birden bozuldu