Kızlar doğum yapalı 23 gün oldu ve hemoroid beni bugünlerde çok zorluyor daha önceden de vardı ama afedersiniz dıştan meme yoktu ve kanama yıllardır olmuyordu ama bi haftadır hem ağrı hem kanama mahvetti beni kayısı suyu içsem oğlum isal olur sancı çeker ilaç kullanılıyor mu emzirirken siz nasıl geçirdiniz bu sorunu ya bı fikir verin