sonumudum kızlar beta kaç olunca veya kaç haftalikken kese ve kalp atışı duyulur ? sizler ne zaman öğrendiniz ve gördünüz 🥲💖
merrrvees sonumudum 1500 2000 olunca keseyi görürsünüz kalp atışı da döllenmeye bağlı kalp atışını görmeniz
merrrvees sonumudum ben 5+5 günlükken lekelenmem oldugu için gittim ozaman keseyi ve yolk sac kesesini gördü doktor 6+2 de kalp atışını duydum
sonumudum merrrvees pazartesi hesaba göre beta 5200 civarı olucak galiba görürüm diye ümit ediyorum 4+5 haftaligim bu değer ikiz gebeliğe işaret olabilir mi sizce yoksa normal bir artış mi ? aşılama olduğum için çoklu gebelik oranı yüksek denilmişti
merrrvees sonumudum betanın yüksek olmasıyla ikiz olmasının bi bağlantısı yokmuş 5+3 de benimde 17 bindi
thetwinmom sonumudum tüp bebek transferin 12. Günü beta 1400 dü ikiz gebeliğim mevcut olabilir tabiki aşılama ve tüp bebekte bunlar mevcut gönlünüzden geçen olsun 🌸
sonumudum Moz ayyy masallahh 💐 insallah bende görürüm o vakit açıkçası ikiz biraz beni korkutuyor nasil bakarim diye bakalim ne nasip olacak 🥲
thetwinmom sonumudum amin teşekkür ederim düşük tehlikem var ama nasip neyse o diyelim inşallah sizde güzel haberler alırsınız