Kızlar test ile ovülasyon takibi yapıp pik görmeden pike yakın bir çizgi görerek gebelik öğrenen var mı? Bu ay takip ettim ancak tamamen koyu çizgi göremedim. Ama çok yakın koyulukta çizgi ve yumurtlama belirtisi olarak akıntı kasık ağrısı geçirdim. Herkeste illa kopkoyu mu oluyor çizgi yoksa koyuya yakında olup yumurtlama geçiren oluyor mu acaba?