zemher Arkadaşlar bebek bakım çantası olarak bunu beğeniyorum ama gidip görerek alma şansım yok şu anda. Bu boyut sizce yeterli mi, küçük mü? Siz ne önerirsiniz? Şort çantası formunda olanları beğenmiyorum.
deniz_95 zemher ya bende hem kol var hem sırt. Ama bebekle ilgilenirken vs sürekli koldan düşüyor. Bence sırt daha kullanışlı
Bitanemm zemher set olanlar var bu şekilde ve sırt çantası şeklinde bebek arabası da kullannca sizi zorlayabilir bebek kışın doğar ve mama da içerse size yetmeyebilir
funnymummy zemher ya ben emziriyorum ve bana yetiyor bu boyut çanta içinde ıslak mendil,bez,emzirme örtüsü, yedek kıyafeti, alt açması daha büyüğü gereksiz geliyor zaten o da hep arabada bekliyor pek kullanmıyorum bile, 😅
zemher deniz_95 bebek arabasının altında tutarım diye düşünüyorum da çünkü genelde çok klasik giyinen biriyim. Sırt çantaları kombinlerime çok uymuyor. 😂
deniz_95 zemher ya ben sırt ayrı kendi çantamı ayrı peşime aldığım için zamanında sırt dahs kullanışlı geliyordu. Ama dönem dönem gideceğim yere sadece kol çantamı da aldımm😂
adatuna zemher bence deri olayına girmeyin pisleniyor çok fazla ve yıkamak gerekiyor. Daha yıkanabilen yumuşak sırt çantası düşünebilirsiniz bunlar kullanışlı olmaz