Tbkrtl35 ay canım ya benimki 29 günlük aynı şeyi yaşıyorum ve kollarım inanılmaz ağrıyor çok kilosu da yok aslında ama işte sürekli taşıyınca tendonlar sıkışmış. Ve sürekli emiyor emzirmem 2 saat sürüyor hayır emsin ne güzel de insan sıkılıyor bir süre sonra gercekten