elifceylan16 Kızlar tutunma belirtileri neler yaşadınız Karın ağrısı var mıydı belirtilerinide Kaçıncı başladı belirtileriniz??
Tuanakaran elifceylan16 bel ağrısı ve karın ağrım mevcut canım adet olcakmısım gibi hissediyorsun yani bende böyle oldu
Mervekaram22 elifceylan16 canım bel ağrısı ve rahimde baskı bende böyle oldu bugün öğrendim gebeliğimi
Daisyy000 elifceylan16 Hiç bişey yaşamadım, hiçbir belirtim yoktu .İlk oğluma hamileyken göğüs ağrısı, ağızda metalik tat, kokuları çok keskin alma belirtilerim vardı
mrp2023 elifceylan16 iki kez transfer oldum biri pozitif biri negatif bence tutunmada ekstra bi belirti yok tamamen ilaçların yan etkisi hatta tutunmayanda ağrılarım olmuştu herkes tutunma belirtisi demişti
elifceylan16 Tuanakaran ya bel ağrım var ara ara kasık ağrısı alt karnımda da ara ara ağrı ama bilmiyorum ümitlenmek istemiyorum
Oyku29 elifceylan16 benim çok fazla alt karın ağrım oldu hatta hala var. Ve bugün kanda pozitif olduğunu öğrendim 🥹
Mervekaram22 elifceylan16 Vallah canım işin açıkçası beni bel ağrısı şüpheye düşürdü ve test yaptım pozitifti inşallah şeninde öyledir
Fuunndaaa Bende 2 temmuzda transfer oldum transferden 3 4 gün sonra bel ağrısı başladı belim resmen tutuluyordu, çok şükür pozitifi gördük