4 gün önce falan aniden dişim apse yaptı dün de patlamış idrar yolu enfeksiyonu için zaten 3 gündür cefaks 500 kullanıyorum dün diş hekimine gittim bir şey yapamam o ilaçla durdurmaya çalışalım dedi 36 haftalık gebeyim panik ataktan ötürü sezeryan düşünüyordum ama ilaçla da geçecek gibi değil iltihap çünkü hâlâ beyaz sıvı geliyor ve ağrım devam ediyor geçmezss iltihap ameliyatta bir zarar verir mi acaba enfeksiyon vücuda yayılır mı ya da yayıldı mı bilmiyorum bilen varsa destek olursa sevinirim