AdenLina99 evet ama bebek cokta buyuk sayilmaz. O yu den ilaci doktorum asla onermedi, suan tam organlarinin gelistigi ve olustugu aylar demisti. Booolll bolll karnin patlayana kadar su ic. İdrar yaptikca temizlenecek . Tabi sana cok rahatsizlik vericek bu idrar yanmalari. Ama ilacsiz atlatmaya calis. Baktin hic gecmiyor ve kendini artik ateş basacak derece cok halsiz hissediyorsun, ozman git mecbur ilac versin onu kullanirsin