MiranMomy 2 doğumumda da kesi atıldı. Ama birinde bir sürüydü birinde 2 tanecik. Ama bi arkadaşım 2,5 kg doğurdu kesi atılmadı. Ama uzun süre idrar kaçırma sorunu bollaşma sorunu yaşadı. Kesi atılması bence iyi yaa. Alttan muayene olduğumda doktorum hiç 2 normal doğum yapmış gibi değilsin dedi. Ki biri iri doğumdu. Dikiş izi bile kalmamış. Doktor iyi olduktan sonra çok başarılı sonuçlar alınabiliyor. Ben ikisinde de kesiyi hissetmedim ama dikişleri sızı şeklinde hissettim dayanılmayacak gibi değildi