İlk hamileliğimde 2 kedim vardı, kızım oldu ve şimdi 5 yaşında onlarla beraber büyüdü :) tüyleri için parazit bakımı önemli. Parazit yoksa bir tüyün rahatsızlık oluşturma ihtimali yok. Çiğ et yemediği, dışarıyla teması olmadığı sürece kedinin evde parazit taşıması da zor. Biz 2-3 ayda bir rutin parazit damlasını da yaptırıyoruz. Toplumda korkutma durumu var ama aslında kötü bir durum olduğunu (yüzlerce kedili/köpekli ev gördüysem ) hiç duymadım. Ayrıca hayvanlarla büyüyen çocukların bağışıklığı daha iyi oluyor. Duygusal ve sosyal gelişimi için de çok faydalı. Evet tüy olduğu için evi daha çok süpürmek gerekecek ama onların sevgisi buna değer bence :)
Aslında kedi tüyündense dışarıda mekanlarda yediğimiz yemekler daha büyük risk bence. Hangi hijyen ve koşullarda yapılıyor bilmiyoruz yapan kişinin bulaşıcı hastalığı var mı bilmeden yiyoruz..
Şuan ikinci hamilelik dönemindeyim bu arada. 2 kedim ve 5 yaşında kızımla geçiriyorum süreci. Kediler psikolojime inanılmaz iyi geliyor. Onlar da sizin çocuğunuz gibi. Bir çocuk gelecek diye öbür çocuğu evden göndermeyin de:/ olur da etraf baskı yaparsa