Kızlar selam ikinci çocuğuma hamileyim altıncı haftaya gireceğiz yarın ve benim dört gündür kanamam var bugün kanamam daha yoğun ilk zamanlar kahverengiiydi lekelenme şeklindeydi dünden beri yoğunlaşmaya başladık kanama ve kan pıhtısı gibi şeyler de geliyor açık pembe renginde ped takıyorum yoksa iç çamaşırım tamamen kan oluyor o kadar yoğun kanıyor ve bugün karın ağrısı da eşlik etti. Kadın doktorum yerleşme kanaması dedi fakat ilk çocuğum da böyle bir şey yaşamamıştım o yüzden bilmiyorum sizde oldu mu