kızlar normalde benim tansiyonum hep düşüktür 10/6 falan benim normal tansiyonum. Yaklaşık 20 dakika önce ölçtüm 11/8 çıktı şimdi de 13/8 çıktı gözümde yıldızlar uçuşuyor gibi oluyor. 33+6yım ne yapmalıyım doktora gitmeli miyim erken doğum riskim vardı bu arada