Kupecicegi bir ölü normal doğumum var. Bir de 8cm normalden spinal sezaryene dönmüş doğumum var.
İlkinde uzun bir elbise giyip gittim zaten acil bi durumdu,önlük giymiştim çünkü öyle olması gerekiyor.
Ameliyat önlüğü de dedikleri o ipleri bağlanan önlüğü giydirip,çamaşır takı toka çıkarttırmalarının sebebi; acil bir durum bir komplikasyon gelişirse, saniyelerle yarışma durumunda(ki başıma geldi), hastanın altındaki külotla kafasındaki tokayla uğraşamazlar uğraşmamalılar.Hatta bu yüzden yatış olunca,serum verilmiceksr bile hazır olsun diye damar yolu açılır.
2.sinde günüm geçti yatışım oldu, hamile taytım ve tişörtümle gitmiştim.Hastanede önlüğümü gene giydim,sancı odasına gittim. Normal doğumda zaman zaman açılma kontrolü filan yapılıyor.Sonra doğal süreçte kanama,su gelmesi,sık idrara çık a durumları var.İstesen de bırak geceliği külotla uğraşamazsın.
Doğum biter, sezaryen veya normal, yürürsün yemek yersin özetle kendine bi gelirsin bebeni emzirirsin doyurursun filan,altına da dependi takarsın. Ondan sonra giyceksen süslü lohusa takımını pijamanı geceliğini giyersin.
Hastaneden çıkıp eve gelirken, gene aynı hamile taytımı tişörtümü giydim zaten temizlerdi hastaneye gelirken yarım saat durmuşlardı üstümde.Doğumdan sonra 7aylık gibi bi karnım vardı,gerçi şimdi eser yok o halinden ☺️