Benim de 4ü. Göğüslerimde şişlik var biraz bir de kasıklarım batıyo 2-3 gündür ama bugün daha az. Bide bugün iki kez falan midem bulanır gibi oldu ama bulantı gibi de değil yutkunurken iğrenme gibi yemekten falan bulanmadım. Böyle olan var mı aranızda