_89jkh yaa, ben de 12. Haftamdayım paslı bıçakla çok hafif parmağımı kestim baya yüzeysel yani bir iki damla kan gelmiştir, 2021 yılında olmuşum en son Tetanoz aşısını 4 yıl olmuş , doktora ulaşamadım bir türlü hemen mi yaptırmam gereki acaba yarın felan gitsem mi ki