İlk bebeğimde ahşap kullanıyordum çok memnundum ondan ama uyku eğitimi vereceğim zaman park yatak daha rahat kullanışlı olmuştu. O zaman ikisini de elden çıkartmışım şimdi yeni alacağım park yatak kullanan anneler marka model olarak yazar mısınız? Yok valla ahşap daha iyi diyenlerde yazsın😂