nuriyegcl genelde ben soğuk ve ilgisiz davranıyrm hamilelik döneminde lohusalık döneminde falan eşimde anlayış gösteriyor üstüme gelmiyr sonra hmm sen ilgisizsin diye basının etini yiyorum 😂😂mesela rahat yatamiyrm derdim tamam aşkım yan odaya geçerim ben derdi kavga çıkarirdim hemen tamam dedin sende bu anı mi bekliyrdun diye jsjsjs