Edaasik Selam anneler 🎈 ben 16. Haftadayım ilk hamileliğim ama bazen karnımda kalb atışı hisediyorum sanki dokunduğumda. Sizce bebeğin harketleri mi? Yada yanılıyormuyum?
FasulyeveAnnesi Edaasik canım ara sıra bende de oluyor o kalp atışı gibi bazen sağda bazen solda bende çok merak ediyorum 🙂
Gulnar44 Edaasik FasulyeveAnnesi Edaasik kızlar bebeklerinizin kalp atisidir o hiss ettiğiniz haraket ediyor haraket etdikçe kalp atışı hızlanıyor sizde elinizi koyduğunuzda kalp atışını hiss ediyorsunuz insallah 19.20. Haftalarda daha iyi hiss edeceksiniz haraketlerini