Merhaba. Bugün hastaneye gittim. Tansiyonum 130/ 80 çıktı. Doktorum sınırda dedi. Her gün tansiyon ölç, 140/ 90 üstüne çıktığı gibi hastaneye gel dedi. Yüksek olursa ne gibi sorunlar olur ? Veya nelere dikkat etmek lazım ? Yaşayan var mı bu durumu lütfen yazabilir mi.. endişe yarattı bende :(