Bebivekedi ya ben de 22. Haftaydı sanirim yanlış hatırlamıyorsam tek doz boğmacalı tetanoz dediler özellikle 2. Dozu sordum bu tek doz dediler daha sonra ben başka şehire taşındım orda bana bi doz daha vurdular tek doz dediler dediğim halde hayır 2. Yi de vurmamiz lazım dediler 26 Haftayken de 2. Dozu vurundum ama hala anlam veremedim neden İstanbul’daki hemşireler özellikle sorduğum halde tek doz dedi sakaryadakiler hayır onlar yanlış söylemiş 2 doz dedi