Gizemt5 Burada güvendiğiniz önerdiğiniz kadın doğum doktoru var mı memnun olduğunuz, her ay farklı bir doktora gözükmek istemiyorum ama kim ne iyi onu da bilmiyorum, tavsiyelerinizi bekliyorum 🫠
Mavideniz26 Gizemt5 ben ilk bu doktora gittim çok memnun kaldım devam etmeyi düşünüyorum (oğuzhan elçi ) ismi
Mine_ekrem Gizemt5 enes saraç hayatımda onun kadar ilgili tatlı bir doktor gormedım bir kere git zaten öbür doktorlardan farkını anlarsın
Gizemt5 Mavideniz26 doktorun kendi mi giriyor ben iki kere kadın doktora randevu aldım ama hep asistanlar vardı
Gizemt5 Mine_ekrem ay herkes öyle değince bir sonraki randevuyu ona alacağım, tek sıkıntı sürekli aynı poliklinikten olmuyorlar 🫠
momeliff Doktor bilmem ama beş haftalık hamileyim herkesin sağlıklı ilerliyor dediği gebeliğim için oradaki erkek gözlüklü doktor bu bebek düşecek dedi direkt suratıma aynı gün farklı doktora gittiğimde sıkıntılı bir durum görünmüyor dediler. Ayrıca yapılmayan testleri de e devlete yüklemişler lanet bir acil servisi var şikayet vara bakabilirsiniz doktor seçemediğiniz için kesinlikle tavsiye etmiyorum kendim hayatta gitmem daha oraya
Gizemt5 Mine_ekrem ya Allah analı babalı büyütsün, kolaylıkla büyütün inşallah 🌸 insanlık Bizimde karşımıza öyle iyi insanlar çıkıp denk gelirde bizde kolaylıkla atlatırız o süreci 🫠
Mine_ekrem Beysaaa sabah acilden giriş yaptım triyajdan kayıt açıyorlar damar yolu kan tahlıllerını yapıyorlar hemen ameliyat hane için üstünü giymene yardımcı oluyorlar üstünü giyip ameliyat edıyolar süreç gayet iyiydi doktorlar ilgiliydi sezeryan sırasında sürekli sizinle biri ilgileniyor bebek sizden önce çıkıyor ilk muayenesini yapıyorlar sizin ameliyatınız bitince yarım saat izlem altında bekletilip odanıza geçiyorsunuz bebegı yanınıza getiriyorlar yanınızda ki refakatçi giydiriyor
Mine_ekrem Mine_ekrem beni ameliyat eden doktor konul kırmızı dı bu tamamen şans tabiki serviste hangi doktor varsa o yapıyor ameliyatı sonra zaten sürekli ilgilenıyorlar doktorlar hemşireler ben iki kişilik oda da kaldım tek kişilik oda da denk gelenılıyor şans
Mine_ekrem Mine_ekrem beni ameliyat eden doktor konul kırmızı dı bu tamamen şans tabiki serviste hangi doktor varsa o yapıyor ameliyatı sonra zaten sürekli ilgilenıyorlar doktorlar hemşireler ben iki kişilik oda da kaldım tek kişilik oda da denk gelenılıyor şans