[silindi] AnneeeG1 benm bat 31. Bugün erken gebelik yaptım negatifti. Ama kasık ağrısı ve halsizlik var. Arada midem de bulanıyor. Bilemiylrum da negatif çıkınca ümidi kestim
anonimhesapp Geçen ay 30unda oldum ama bu ay adetin 19. Gün yumurtlama gördüm. Daha geç olurum dimi ? Beklemek çok zor valla
Burcugorkemm Mervekaram22 beliniz ne zamandan beri ağrıyor benimde çok bel ağrım var ama adeti beklıyorum erken yapmK istemıyoru m
mysunshine1 [silindi] benimde bat 31 bende bugün test yaptım negatif maalesef ama geç döllenmedir diye de düşünmüyor değilim sat 2ydi ama benim hep battan geç olur o sebeple mi acaba çıkmıyor diye düşünüyorum ovülasyon zamanlarını da hep değerlendirdik Allah nasip etsin inşallah hepimize
Mervekaram22 Burcugorkemm Vallah canım şöyle anlatayım bugün 4 gün benim belim ilk ağrıdığında adet olacağım sandım ama baktım sürekli halde devam ediyor E birde oğlum var benim ondada böyle olduğunu hatırlayınca dedim tam gebelik olabilir test yaptım çok ama zorla görünebilir bir silik gördüm her gün devam ettim baktım koyulaşma oluyor öyle anladım yanı
[silindi] mysunshine1 Ben test kullanmadım da akıntımdan ilerleyince 15 ve 17 yi değerlendirdim. Olmuştur inşallah , hepimiz için🙏
AnneeeG1 Mervekaram22 ay hayırlı olsun canımın içi benimde bel ağrım çok fazla yarın kan vereceğim direk
eminekiz Benim de bat 30 ama sadece kasık ağrım oluyor adet olacakmışım gibi başka belirtim yok 😪 bir de normalde her ay göğüslerim çok acır adete yakın dokunamam bu ay aksine hiç öyle bişey olmadı