Ayseyrdmc- Memorial de gerçekten çok temiz sakin bi hastaneydi, işte bower olumca biraz tedirgin oldum ama şöyle şöyleyeyim yunus hoca devlete geçseydi ben yine bi şekilde onda takipli olmak isterdim, içinizi onun kadar rahatlatan bi doktora rastlamadım. Diyarbakırdaki özeldeki çoğu doktora gitmiş biri olarak söylüyorum bunu