Kızlar merhabalar bebeği 4 4 buçuk doğan anneler varmı acaba aramızda ben Çarşamba günü 37+6 ile gittim doktorum 39 haftaya uyumlu gördü 3 buçuk kilo dedi bebeği 10 gün ileriden geliyor dedi tekrar Çarşamba gidicem doktora bebeğim 4 4 buçuk kiloyu bulmuş olur şeker takiplisiyim şekerim olduğu için bebek ileriden gidiyor ve okadar korku dolu stresliyim ki ne yapmam gerektiğini bilmiyorum daha ne kadar bekletecekler beni doğumum ne zaman olur bu süreçte bebeğime birşey olur mu diye sürekli düşünüyorum