Bende de oluyor, özellikle uzun süre ayni pozisyonda oturup/yatiyorsam regl agrisi yasiyorum resmen, biraz hareket ediyorum pozisyon degistiriyorum geçiyor. Benim de aklıma geliyor korkuyorum anneliğin yarısı endişe işte, Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah