Kbr-cnbrc Merhaba hanımlar haftaya oğluşuma Kuran okutacağız fakat prematüre olduğu için yenidoğan kıyafetler büyük oluyor nerden güzel bir kıyafet bulabilirim prematüre kıyafetler her mağazada olmuyor avm lere bakacağım hangi mağazalarda vardır acaba?
Guzel_bebem Kbr-cnbrc civilde çok güzel var canım bakabilirsin bu ara kaç haftalık doğdu benimde erken Doğum riski var 30*3 olduk çok şükür Rabbime 🤲🏻
Kbr-cnbrc Miniboy internetten baktım da hastane çıkış seti olarak var canım alt üst takım olarak veya tulum tarzı var mı gördün mü?
Miniboy Kbr-cnbrc alt üst takım olarak ve tek üst , tek alt şeklinde bir reyon vardı. İzmir gaziemir ebebekti
Kbr-cnbrc Guzel_bebem sağol canım civile de bakarım 🌸 33+1 de doğdu inşallah zamanında alırsın kucağına cnm 💕
Miniboy Kbr-cnbrc outlet olan mağazalarına bakıp onları tercih edebilirsin. Şuan mevsimindeki eşyları yazlık filan getiriyorlar. Ben eylülde doğum yapacağım oyüzden kışlık olanları outlet mağazalardan veya internetten rahat buldum. 50tl ye e bebekten 2 li tulum aldım hatta😂 ve defolu değil inceledim sordum sezonu geçenleri koyduklarını söylediler