gorkemakdmr inşallah size böyle biri denk gelmez. Asistanların kaba olduğunu duymuştum hep de hocasının yanında yapabilmesi çok ilginçti. Eşimi almadılar muayeneye çıkınca anlattım, o da sinirlendi boşver burayı burda doğurma bu ne hadsizlik diye. Dedim başka hocalar da var hepsi aynı değildir sonucta. Bir dahakine ben de Necati hocadan alıcam o yüzden. Kesinlikle daha önce hacettepeye gittiğim için böyle yaptılar. Hacettepe hakkinda aralarinda zaten testleri yanlis veriyolar, düşürüyolar sonuçları filan diye konustular sanki kötü bir hastaneymiş gibi. Benim Hacettepe’de doğurmak istemememin tek nedeni sancı çekerken filan yalnız kalmaktan ve doğum sonrası tek kişilik odaya düşemezsem de eşim yanımıza gelemezse diye korkmam, yoksa doktorları filan çok iyi. Yine de şehir hastanesinde devam etmeye calisicam bir sürü doktor var sonucta mutlaka biri iyidir