Merhaba anneler anne adayları 39+2 den herkese selamlar 🌸şafak 5 görünüyor Inşallah ama bu sıcaklarda tulum gıydırınce sıkıntı olur mu acaba sıcak olur mu bebeklerde kızım 2019 Ağustos doğumlu ama onda böyle bir sıcaklık yoktu şuan çok arada kaldım tulum sıcak olur mu olmaz mı ne gıyecek🥺